Zwroty i reklamacje

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:

  • imię i nazwisko

  • adres e-mail lub adres do korespondencji

  • nr telefonu

  • wskazanie numeru produktu

  • przyczyna reklamacji

  • data zakupu oraz wystąpienia wady

Formularz zwrotu jest przesyłany drogą elektroniczną wraz z potwierdzeniem złożonego zamówienia lub można pobrać go ze strony UOKiK

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,45,865,12,1,wzor-oswiadczenia-o-odstapieniu-od-umowy-zawartej-na-odleglosc.html

Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu na adres:

General Hemp Marketing Sp. z o.o.
ul. Kościelniaka 26a
41-409 Mysłowice

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

General Hemp Marketing Sp. z o.o.
ul. Kościelniaka 26a
41-409 Mysłowice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę

10% rabatu i darmowe szkolenie
Zapisz się do newslettera.
Weź udział w programie lojalnościowym