Zwroty i reklamacje
Reklamacje
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
-
imię i nazwisko
-
adres e-mail lub adres do korespondencji
-
nr telefonu
-
wskazanie numeru produktu
-
przyczyna reklamacji
-
data zakupu oraz wystąpienia wady
Formularz zwrotu jest przesyłany drogą elektroniczną wraz z potwierdzeniem złożonego zamówienia lub można pobrać go ze strony UOKiK
Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu na adres:
General Hemp Marketing Sp. z o.o.ul. Kościelniaka 26a
41-409 Mysłowice
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
General Hemp Marketing Sp. z o.o.ul. Kościelniaka 26a
41-409 Mysłowice Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę